آموزش تصويري كامل و مرحله به مرحله تبديل فرمت pst به EML

 

ايميل‌ها داراي قالب‌هاي متنوعي هستند. دو قالب رايج ايميل را مي‌توان pst و EML دانست كه هركدامشان به نوعي اطلاعات را در خود ذخيره و به نمايش مي‌گذارند. pst يك پرونده اطلاعات شخصي Outlook است كه مي‌تواند پيام‌ها، مخاطبين و يا حتي يادداشت‌ها را در خود ذخيره كند. بااين‌وجود ما گاها نياز داريم كه اين فرمت را تغيير داده و چنين فايل‌هايي را در قالب EML اجرا كنيم.


به‌هرحال پيش از هر چيزي بهتر است تفاوت‌هاي بين اين دو قالب را با يكديگر بررسي كنيم.


استفاده از افزونه ها براي تبديل فرمت pst به EML

يكي از بهترين راه‌هاي موجود براي تبديل فرمت pst به EML استفاده از افزونه‌هاي Microsoft Outlook مي‌باشد. بدين منظور در ميان افزونه‌هاي اين نرم افزار به دنبال Convert PST to EML باشيد. پس از نصب اين نرم افزار افزونه و اجراي آن با يك صفحه همانند تصوير زير روبه‌رو مي‌شويد.

در كادر اول همانند تصوير زير ابتدا فايل pst مورد نظرتان را انتخاب نماييد.
پس‌ازآن در كادر دوم بايد محل ذخيره سازي فايل EML جديد را به نرم افزار معرفي كنيد.
پس‌ازآن تنها كافي است تا روي دكمه Run كليك كرده تا در كوتاه‌ترين زمان ممكن فرمت pst به EML تبديل شود.


تبديل فرمت با استفاده از ابزار آنلاين

گاهي ممكن است ما به نرم‌افزار رسمي اوت لوك دسترسي نداشته باشيم. در اين صورت يكي از بهترين راه‌هاي موجود براي تبديل فرمت استفاده از سرويس‌هاي آنلاين مي‌باشد. سايت‌هاي مختلف و متنوعي در اين زمينه فعال هستند، كه بدون شك يكي از بهترين آن‌ها را مي‌توان Aspose دانست.

بدين منظور ابتدا به وب‌سايت products.aspose.app وارد شويد. پس از ورود به وب‌سايت از منو سمت راست Aspose.Email را انتخاب كنيد. صفحه، شمارا به قسمتي مشخص هدايت مي‌كند. با به‌روزرساني صفحه conversion را انتخاب نماييد.

حال به ابزار اختصاصي تبديل فرمت ايميل دسترسي خواهيد داشت. پس‌ازآن تنها كافي است تا فايل‌هاي pst را مشخص كرده و فرمت EML را به عنوان خروجي تعيين كنيد. حالا، تنها با يك اشاره فرآيند تبديل فرمت آغاز خواهد شد.


منبع: تك تيپ

5 تا از بهترین سایت های تغییر فرمت عکس (رایگان)

این روزها دیگر همه از خدمات اینترنتی مختلف استفاده می کنند و خیلی ها ترجیح می دهند کارهایشان را به صورت آنلاین انجام بدهند. اگر با ویرایش عکس سر و کار دارید برای شما هم گزینه های آنلاینی وجود دارد. سایت های ویرایش فرمت عکس زیادی هستند که می توانند به شما در این زمینه کمک کنند. این ویرایشگرها می توانند عکس شما را مستقیما از طریق مرورگر سیستمتان ویرایش کنند. علاوه بر این، استفاده از این ویرایشگرها هم ساده و آسان است. فقط کافیست که تصاویرتان را از کامپیوترتان در این سایت ها بارگذاری کنید و اجازه بدهید روند تبدیل فرمت عکس آنلاین انجام شود.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.